12 de març 2014

Distingida Majestat Isabel II, reina d’Anglaterra.
    Permeta’m que em presente. Sóc el diable. Sé que en una de les seues presons es troba un tal Joan Ferrer. No sé ara quin nom usarà eixe rufià i no m’interessa. És cert que el senyor Joan és client meu. Ell i jo, fa uns mil anys, firmàrem un contracte, i ara se’n vol desdir, apel·lant a la vostra magnificència.
Li pregue que no li faça cas. Recorde que l’únic que ens queda als mortals i a alguns immortals és acomplir la paraula donada, és la nostra forma d’assegurar-nos el futur. No tenim el poder diví de canviar les coses.
El seu presoner al·legarà que jo faig trampa. Si llig el seu relat, veurà que he acomplit escrupolosament el tracte fet. El senyor John li implorarà la seua gràcia basant-se en el fet que jo tinc un control exhaustiu del temps i ell no. La qual cosa em permet un avantatge que he usat al meu favor. És cert a mitges. Li rememore la història del doctor Faust. Al final, i de mutu acord, renegociàrem l’acord.
Li inste, en record de serveis passats, el traspàs de la seua nora, que recloga l’assassí i llance la clau.

                                                                       Atentament ,
                                                                                           Satanàs.

Laura Martínez Garcia.
 2n de batxillerat.
 IES Veles e Vents. Grau de Gandia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.