10 de març 2014

Infern
                                                                      Darreries del segle XX

Joan Ferrer.
Presó de *****, Anglaterra.

Benvolgut amic meu, em decep veure com els desitjos que et vaig concedir hagen convertit la teua existència en miserable i angoixosa.
T'he estat observant des que ens vam conéixer en aquella font i quan me n’adoní que pretenies desvelar el teu secret al món, havia d'impedir-ho, mai ningú no pot descobrir la teua història.
No obstant això, he llegit fil per randa la teua carta a la reina, i he decidit ser pietós i concedir-te una nova oportunitat per realitzar un nou pacte, però esta vegada només amb un desig. És clar que aquest desig té un preu. L'última vegada que vam fer el pacte et vaig demanar que m'entregares l’spata ignea. L'espasa va deixar de ser-me útil fa uns anys, per això la vas trobar al museu. Tanmateix, ara et demane una altra espasa que estic segur que podràs fabricar. Vull que hi treballes només tu, i que amb la tecnologia del món actual siga millor i més poderosa que l'anterior.
Mentre estàs llegint aquesta carta, he posseït el director de la presó i ara mateix va cap a la teua cel·la per alliberar-te. No desaprofites la segona oportunitat que t'he concedit i quan ho aconseguesques, crida'm.

El teu amic.

El Diable.

Maria Amparo Puchades Cosí
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja
2n de batxillerat B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.