11 de març 2014

Microrelat elQuint 10

                                                                                                                                                                  Charles Dowling
Londres, Anglaterra.  
2761, Walk Street 

23 de març, 1999


Aquesta carta, senyor Joan, no pot ser vista per cap persona més, el nostre futur estaria en perill. Vull presentar-me, sóc Charles, Charles Dowling, ajudant honorífic de la meua Majestat, la Reina d'Anglaterra. 

El que vull contar amb aquesta carta és molt important per a mi, és un gran secret nostre, de la reina i meu. Aniré directe, el que intente dir és que jo el comprenc a la perfecció, jo també sóc immortal. Tot aquest embolic meu es va produir quan jo tenia trenta anys, era un home amb família i treball, un home d'alta classe social a l'Edat Mitjana, un home que tenia tot el que volia i més. Tota aqueta felicitat un dia es va acabar, aquell dia vaig perdre tot el que volia jugant i bevent, vaig perdre absolutament tot. En dir la paraula "tot", també parle de la meua família, ja que ells se n'anaren lluny de mi per la vergonya que sentien pensant que jo era el seu marit i pare. Em vaig quedar sense res, sense esperances ni ganes de viure. 

Aquestes sensacions van continuar fins que vaig fer el tracte amb el diable, qui em va donar tres desitjos a canvi d'una relíquia que havia guardat de la meu família, no vaig entendre molt bé per a què la volia fins que vaig llegir la seua carta en companyia de la reina. Joan, hem investigat i s'aproxima el pitjor dels finals per a la humanitat, demà et trauran de la presó i en parlarem seriosament, tot està a les nostres mans. 

Fins aviat, Joan. 

Atentament, 
Charles Dowling


Andrea Antequera Tarín
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.