11 de març 2014

Microrelat elQuint 9

Altayskiy Kray, Rússia, 24 de Febrer 2025

Joan Ferrer
Presó de *****
Anglaterra

Benvolgut amic Joan,

Ha arribat a mi una carta que vares enviar a la reina d’Anglaterra contant-li la teua història fa ja uns anys. Uns companys m’han informat que no et va fer cas i, per tant, continues a la presó d’Anglaterra. Tan sols volia dir-te una cosa. Pel que he llegit vas trobar la meua espasa a un museu de Londres, saps on està ara? És que porte molts anys buscant-la, des que la vaig perdre al metro. Vull lluitar contra un Déu que és molt poderós la setmana que ve i, sense ella, estic perdut. Si col·labores en la recerca de l’espasa potser t’ajude a eixir de la presó, però no puc tornar a fer-te mortal, així que no insistisques més, que ja no sé on ficar totes les cartes que m’envies demanat-m’ho.
Espere que tot et vaja bé per la presó i que no et desesperes, que només tinga una estoneta entre pacte i pacte aniré a fer-te una visita, si vols que et duga alguna cosa perquè t'entretingues allà digues-m’ho i, si puc aconseguir-ho, et la duré. Aniré disfressat de jueu perquè no em reconeguen.

Una abraçada i cuida’t molt.
El Diable 


Celia Ruiz Torralbo
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.