11 de març 2014

Microrelat elQuint 21

Reina d’Anglaterra
Buckingham Palace
SWI Londres

Presó de *****, Anglaterra
John Smith


Senyor John Smith;

Comprendrà que la carta que m’envia és del tot inversemblant, i no estic segura de creure’l. Per altra banda, si la premsa s’assabenta de les coses que em demana seria un escàndol mediàtic que la Corona no pot assumir. Això sí, he de confessar-li que és una història massa escrupolosa per a ser un subterfugi de cinc policies morts. En tot cas, em negue a aconseguir-li la “Spata ignea”, perquè no puc robar-li-la a l’home al qual pertany l’exposició.

Finalment, he decidit enviar als meus hòmens perquè puguem reunir-nos secretament a palau la propera setmana. Així podrà respondre a algunes de les meues preguntes i intentar que em crega les seues paraules. Potser cridaré al meu metge, no cal que es preocupe, és de total confiança i si és cert tot això que vosté conta, jo sí vull ser immortal. Creu que el diable ens deixarà fer un intercanvi? O tal vegada la ciència estarà preparada per a saber el seu secret?

Fins aviat,

Reina  d’Anglaterra



Irene Lujan Climent
1r de Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.