11 de març 2014

 Sr Ferrer,

Com a secretari personal de la reina, fa dues setmanes que vaig llegir la seua carta en la qual ens narrava amb molt de detall el que jo vull pensar que és una broma de mal gust. Em trobe amb l’obligació de tractar de resoldre qualsevol assumpte pels meus mitjans abans de comunicar-li-ho a la reina. Li confesse que vaig informar el director de la presó, on vosté està reclòs, del que estava succeint en una de les seues cel·les per tal que ell prenguera les mesures oportunes.
Uns dies després, vaig rebre notícies des de la presó: El director havia consultat en el registre el seu historial mèdic, potser en busca d'algun desordre psiquiàtric o potser en busca de proves que li confirmaren que es tractava d'un humà completament normal i mortal. El cas és que es va adonar que no li havien realitzat els exàmens oportuns en entrar en presó i que, a més, no hi havia cap historial anterior, cap metge que poguera corroborar que vosté havia sigut pacient seu. Com comprendrà, el director es troba, actualment, amb l'obligació de fer-li totes les proves pertinents perquè aquest assumpte no pot quedar així. Li escric per informar-lo que des del palau estarem al corrent de tot el que ocórrega al llarg d'aquests dies. En cas que aquest fet resulte ser més seriós del que ens pensàvem, la reina en persona prendrà una decisió al respecte.

Atentament,
El senyor secretari reial

Ana Picazo Sanjuán
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja
2n de batxillerat A


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.