10 de març 2014

Reina d’Anglaterra
Buckingham Palace
SWI Londres
Presó de *****, Anglaterra
Joan Ferrer

Distingit senyor Joan,
Em dirigisc a vosté després d’haver llegit la seua carta per ajudar-lo en el que em siga possible.
Després de pensar una solució per al seu cas, li oferesc un tracte. Consisteix a prestar-li la meua ajuda a canvi que vosté cedisca el seu cos perquè els investigadors hi facen experiments per descobrir com el diable l’ha fet immortal i també poder curar malalties que hui en dia acaben amb la vida de moltes persones.
L’objectiu és curar les persones que pateixen aquestes malalties amb els descobriments que es facen amb el seu cos i, a continuació, si aquestes ho desitgen, concedir-los la immortalitat mitjançant la tècnica descoberta amb vosté perquè puguen recuperar els anys perduts. D’aquesta manera, tothom podrà gaudir d’una vida sana, ja siga de forma natural o mitjançant els avanços descoberts. No obstant això, estic al corrent, pel que narra a la seua carta, que ser immortal no és la millor opció ja que veus morir molta gent i qui sap si aquestes persones, al cap d’uns anys, em demanaran que les mate igual que ara ho fa vosté.
Si decideix acceptar aquesta pacte, em compromet a tramitar la seua excarceració i també, després d’haver conclòs un any d’investigació amb el seu cos, a portar l’spata ignea al meu palau i, posteriorment, enviar els meus súbdits perquè acaben amb el seu sofriment, per a la qual cosa li promet ficar en aquesta missió tot el meu esforç.
Sols d’aquesta manera, la seua prolongada i dura existència finalitzarà i, a la vegada, si ho fa d’aquesta forma, contribuirà al desenvolupament de la ciència i així serà immortal en la memòria de tots.
Espere la seua resposta.
Atentament,
La reina d’Anglaterra

Sandra Montes Jiménez
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja
2n de batxillerat A


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.