3 de març 2015

ABISME


M’endinse a l’oceà per bussejar, la meua passió des de menut. Em dispose a  fotografiar criatures atípiques: peixos amb aletes grans i de colors fosforescents, dues cues, ulls grans i profunds, tortugues amb closques quasi transparents, cavallets de mar de diversos metres d’altura, cefalòpodes amb innumerables i llargues extremitats, caragols de mar amb closques infinites de forma helicoïdal... un ampli ventall d’animals marins insòlits. De sobte, gire un poc el cap per mirar l’indicador d’oxigen, i me  n’adone que les reserves es troben al mínim, però jo vull continuar amb l’aventura que havia començat, conscient del risc que comporta. Després d’uns segons, entre en una cova i m’enlluerna una llum, una llum amb una bellesa indescriptible, amb una tonalitat espectacular, que cada vegada hi és més prop de mi i m’abraça amb més força.

Carla Sifres Pelegero 1r BATX B
IES Jaume II el Just

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.