3 de març 2015

ARBRE

He acabat de menjar. Em dirigisc cap al jardí. L'arbre que vaig plantar fa uns mesos ha crescut completament. És un arbre gran, resistent. L'observe. És alt, molt alt. Té un gran tronc que el manté en la seva posició. D'aquest ixen unes branques. Les branques són llargues, plenes de fulles. Unes fulles molt verds, unes altres marrons. Vaig a poc a poc. Primer una branca i després una altra. Comence per dalt, per la branca més gruixuda. D’aquesta ixen fulles marrons. Recorde els meus avis, de joves, quan jo encara era una nena. Els trobe tant a faltar! Continue per la branca del costat. Pense en els meus pares. Les seves fulles verdes em porten de nou a la meva infància. D'acord, avance en l'arbre, la branca oposada a aquesta em fa rememorar els meus oncles, que van faltar no fa molt de temps. Quina llàstima tot! Les fulles més verdes i noves les puc relacionar amb els meus germans. Importants en la meva vida. Ja he acabat d’observar-lo. Ja he arribat. Puc veure’ls. Els meus avis, els meus oncles. La família. El temps.

Sofia Villena
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja

2n de batxillerat B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.