3 de març 2015

Buit

Em desperte a la mateixa hora de cada dia que tinc classe, com sempre les 7:37, em vist i em dirigisc cap a l'institut, però hui és estrany, no hi ha cap cotxe en circulació, em dic que no deu ser res i seguisc amb el meu camí.

Arribe a l'institut un poc tard, però la porta està encara oberta. Entre corrent cap a la meua classe, no hi ha ningú, llavors m'adone que l'institut està buit, isc al carrer, no hi ha ningú, estic a soles, em sent a soles, camine i camine però únicamente estic a soles i de sobte s'escolta un estrèpit i tot s'apaga, tot desapareix, i únicament es queda només el buit i el silenci.

Alejandro Sánchez García
1r de batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.