1 de març 2015

CASAMENT

Acabe de despertar d’un somni molt estrany en què m'estava casant amb el meu pare. Ràpidament, vaig a buscar a Internet el que açò significa i estic horroritzada en llegir que vol dir que la persona amb qui m'estava casant morirà prompte. Tinc molta por perquè no és la primera vegada que somie una cosa i després succeeix. Per tant, he pensat fer quelcom per a impedir-ho i l'únic que se m’ocorre és dir que hui estic molt malalta i que no aniré a classe. Mentre que ma mare ha d’anar a treballar perquè, tal i com estan ara les coses, si no va, li descompten diners, mon pare, que és autònom, es quedarà amb mi, i així el podré protegir.

No el deixe anar a fer la compra, ni tan sols obrir la porta si algú truca, l'intente allunyar de la mort. Ara entre a la dutxa i escolte el timbre. Li cride amb totes les meues forces que no òbriga, que ja hi vaig jo. Segurament, amb el soroll de la dutxa, no ha escoltat els crits i ha obert.

Ja està tot perdut.  

Mar Cerezo
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja
2n de batxillerat B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.