27 de febr. 2018

En el meu afany d’aclarir els successos de la meva filla uns anys després de la desgràcia, la meva investigació va prendre un gir inesperat, i vaig aconseguir alguns avanços.Vaig col·laborar amb els meus col·legues, neurocientífics de la  universitat per tal d’estudiar el comportament biològic de les persones que miren el Riu. Vam mesurar les constants vitals dels participants que s’encontraven prop del Riu o que se’l miraven. Els resultats de l’estudi foren sorprenents. Una quantitat significativa de gent que participà presentava comportaments fisiològics anòmals quan es trobava prop del Riu, amb constants paregudes a les dels drogaddictes i sensacions d’èxtasi, vertígens o paranoia. Aquests trets anòmals es potenciaven com més s’apropaven  al Riu. Riu amb color d’aigua blau infinit i molt intens.Tan blau que convidava a submergir-se, a lligar infinitament les dues ànimes, segons molts testimonis, a formar part d’ell. D’altra banda, el Riu presenta cicles d’energia que depenen de l’ ofegament d’algun ésser viu: quant més ofegaments, l’energia del Riu augmenta i més blava i pura és la seva aigua, objectivament la seva bellesa era major, com van demostrar tants altres estudis. Pot ser que els dos fenòmens estiguen entrellaçats. Konrád Weszler Ahmad Saleh 2n Batxillerat IES MALILLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.