26 de març 2010

Agraïment

Hola! Sóc Àngela Busó, la professora de l'IES Beatriu Civera.
Vull agrair públicament el reconeixement que em vau atorgar ahir a mi i a la meua narració. Sincerament, no tinc inclinacions litaràries, i, com ja vaig explicar, vaig penjar el relat per animar els meus alumnes a escriure els seus. No esperava en absolut que ningú, llevat dels meus alumnes i, és clar, de la meua germana Rosa, hi parara la més mínima atenció. Va ser una gran sorpresa i un moment emocionant. Crec que la meua germana, els meus alumnes i Fede, el col·lega que ens hi va acompanyar, encara estaven més emocionats que jo!
Moltes gràcies a tots ells per la seua col·laboració i als organitzadors i a Maria Barbal per haver-me proporcionat el moment literari més emocionant de la meua vida.

1 comentari:

  1. Àngela, el reconeixement va ser ben merescut; el Diàleg, el fem entre tots, amb el treball però també amb els gestos.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.