15 de febr. 2013

La Purísima-Torrent


Estimada autora:
No sabia com començar aquesta carta, puix en realitat no sóc ningú per endinsar-me en la seua vida però vosté m' ho demana . Em diuen Catherine,em coneix? Sóc la filla del seu vertader i difunt pare ,Albert Camus,. Sí,  "el seu pare" i sí, aleshores, l'amant de la seua mare.
Sabia que signava a Catalònia i li preguí al  meu oncle Lluís  que li lliurara una carpeta i que només li diguera" Li he portat això perquè sé que li interessarà".  Sé, en llegir el seu llibre , com no,  que aquest fet, l'ha portat a qüestionar-se la seua identitat i el seu origen. I no li culpe, tot el contrari. Crec que té tot el dret a deixar tancada l'escletxa del passat i recuperar el present.
Albert, com li deia la meva mare, deixà un testament on deixava hereders universals  als seus tres fills “El nascuts del matrimoni amb Francine i la nascuda en la relació amb Cecilia Balaguer” Vosté, sí, vosté. Fins ara, no havíem pogut esbrinar la seua identitat, però circumstàncies de la vida, el seu llibre Te deix, amor, la mar com a penyora, em va obrir una nova perspectiva lectora i des d'aleshores sóc lectora incondicional de la seua narrativa, fet que m'ha portat a ajudar-li a completar la seua ànima : a saber qui és, d'on ve i que és allò que vol.
                                                                                           Sofia Puig (1º Batx- La Purísima-Torrent) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.