10 de març 2015

Col.legi La Purísima-Torrent : TOC, TOC


TOC, TOC

Sola davant del món, no hi queda ningú, només jo. No he tornat a eixir des que la desgràcia més gran va caure sobre la humanitat. Em trobe en una desendreçada habitació des que això va ocórrer, plena de fem i amb tot tirar per terra. La solitud em va menjant i engolint les ganes de viure.
Per què vaig ser jo la que es va salvar? Per què l'única sobre la Terra?
No sé si sentir-me afortunada o desgraciada. Al principi tot era perfecte, jo manava, podia fer tot el que vulguera, però ara... pense en la mort i no seguir vivint en aquest fosc clot en què em trobe.
Potser algun dia una nova espècie nasca al món i trobe aquestes paraules que em trobe escrivint en aquest moment, perquè algú està trucant a la porta i no pot ser ningú més que ella.



        Inma Serrador.- 1º B Batxiiler (Col.legi La Purísima-Torrent)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.