15 de febr. 2013

José Manuel Montolio, 1r Batx. B

Senyora CR:


En primer lloc donar-li l'enhorabona per la seua premiada obra. Està clar que porta vosté en els gens el talent amb la paraula escrita. He decidit escriure-li perquè és l'única forma que les dos aconseguim esbrinar la veritat sobre les nostres vides. Mon pare va ser Llorenç Riera, encara que ,em va vendre el mateix dia que vaig nàixer. Vaig ser una xiqueta més de les que es robaven a Espanya entre 1960 i 1970. Em va comprar una família alemanya que m'ha tractat com a la seua filla des del mateix dia. Quan ma mare va morir, mon pare adoptiu molt penedit em va contar la veritat. Ell va decidir ajudar-me a trobar la meua vertadera família i va ser el qui et va lliurar la carpeta blava que tant a canviat les nostres vides. Vaig aconseguir una cita amb Llorenç un any abans de la seua mort. Jo només volia una explicació del que havia passat. Ell em va dir que estava molt penedit, però que no havia tingut una altra opció. Vaig ser fruit d'una relació d'una sola nit. Llorenç va conéixer ma mare a un creuer, després que aquest binguera una baralla amb un altre passatger. Poc de temps abans, Llorenç havia perdut a la seua dona en un accident, que segons ell em va dir, també havia tingut molt a veure. Cecília R, si vols conéixer-me, el meu tren arribarà a les 11:45 a l'estació de Portbou,es la teua elecció.
Espere que juntes poguem trobar la meitat de la nostra ànima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.