15 de febr. 2013

M. Isabel Capella, 1r Batx. A

Després d’haver llegit el teu llibre, vaig enrecordar-me que jo vaig estar aquell mateix dia, el 23 d´abril de 2001, cap a les 7 de la vesprada, en la llibreria Catalonia, perqué volia que Eduardo Mendoza, l´escriptor que es trobava en la llibreria abans que tu em signara un exemplar del seu últim llibre. Vaig arribar tard i ja se n´havia anat, així que vaig eixir de la llibreria i em vaig topar amb un home que duia agafada al braç una carpeta blava. El recorde molt bé, perqué al topa-rme amb ell, s´em van caure les ulleres de sol al terra, i aquest home les va arreplegar demanant-me perdó, i vaig notar per el seu accent, i per la seua falta de fluïdesa al parlar espanyol, que era alemany, o que s´havia traslladat quan era ben menut. A més vaig pensar que era un home molt simpàtic. Peró quan vaig veure el seu rostre, em semblà que es trobava nerviós, així que li vaig preguntar si es trobava bé i que si necesitava alguna cosa, peró ell em va respondre que es trobava molt bé, que simplement era un dia molt especial per a ell, perqué anava a conèixer a un familiar proper que feia poc s´havia assabentat de la seua existència. Així que vaig deixar-ho córrer i em vaig anar cap a casa.


Espere que aquesta información l

Un salut.

Anònim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.