14 de març 2014

Ester Domingo, IES LAURONA

Bunkinghan Palace

Senyor Ferrer,

he llegit la seua carta gustosament i amb molt d'interès. He gaudit molt llegint les dolces paraules que proclamen el seu amor per l'Emma. Ella sempre viurà amb vosté, encara que no estiga al teu costat. Viurà per l'eternitat.

No tinc cap dubte que tot el que conta és cert. Jo també he conegut el dimoni. No sé si li agradarà saber (o pot ser acabe amb l'esperança que li puga quedar) que qui li ha posat en aquest embolic ha mort. Lucífer va poder morir en concedir-te el seu últim desig. Gràcies a vosté va viure més que qualsevol anterior a ell.

Feres bé en no incloure-la en el tercer desig. Vaig a lliurar-te de la presó, viuràs a palau, amb mi, amb la dona que sempre has estimant i que tant has enyorat. Des que una sèrie d’afortunats esdeveniments em dugueren al regnat, vaig canviar el nom pel d'Elisabeth. Mai vaig deixar de pensar en tu ni mai et vaig deixar soles. T’he fet seguir i sempre he sabut què feies, on estaves.
 

Tornarem a vore’ns.

Elisabeth.          


ESTER DOMINGO, IES LAURONA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.