Cada dia era el
mateix, passejava per la vora del riu i observava els pescadors més matiners
que acudien per a poder aconseguir el millor lloc a les roques, també hi havia
aquells que aprofitaven que el sol no pegava fort per a fer una volta caminant
o corrent.
Al temps vaig
observar que cada vegada eren més els pescadors que hi havia a la vora del riu
i també aquells que es passejaven com jo. No em fixava amb els pescadors, si
pescaven o no, simplement observava la gent i l’entorn ple de verd.
Tots els matins
em despertava pensant amb el riu i fins i tot un dia que plovia tenia ganes d’eixir
a caminar i vaig anar. Em vaig fixar que els pescadors seguien allí com cada
dia i la resta de gent també.
Quan vaig
arribar a casa em vaig adornar que realment en aquell riu no hi havia cap tipus
de peix que servira per a menjar ni comerciar i va ser quan em vaig adonar que
tots ells tant els pescadors com els que eixien a caminar estaven enganxats per
la bellesa del riu.
Enrique Machí
IES
Guadassuar. 2n de batxillerat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.