Sense títol
Una vegada uns xiquets que estaven
banyant-se al riu van anar a investigar el seu voltant, varen estar
passejant molt de temps fins que van arribar a una cova. A la cova hi
havia, al fons, algun objecte que brillava molt, però estava molt
allunyat de la entrada, així és que els xiquets van entrar a
investigar per a veure què era.
Quan van arribar s'adonaren que era
una caixa de fusta plena de monedes d’or. Tots no ho creien però
era veritat, havien trobat un tesor, tot i que hi havia un problema:
els seus pares no els deixaven llibertat per anar més enllà del
parc i tal vegada si no els veien estarien preocupats i començarien
a buscar-los per tot arreu. Els xiquets estaven pensant a mentir
dient-los que el tresor l’havien trobat al fons del riu, però els
pares no s'ho creurien perquè si fóra així l’haurien trobat
abans altres persones. Un xiquet va dir que seria millor contar-los
la veritat.
A la fi li no van mentir als pares i,
malgrat que havien desobeït, el tesor els venia molt bé, com a
qualsevol persona que tinga fills xicotets.
Àlex Martínez, IES Beatriu Civera,
4t ESO
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.