26 de febr. 2019

IES Malilla

El tiroteig de Ferroviari   Era la primera vegada que ens vèiem des que jo era Guàrdia Civil. Teresa havia tornat de Barcelona. Encara no havíem creuat ni una mirada, però la conversa era inevitable. Per fi es va produir aquesta conversació a la tanyada del mas. Teresa i jo tinguérem una discussió, no volia marxar a França amb mi, amb tot el que havia fet per ella… Teresa deia que tenia els dies comptats , si em quedava amb els civils m’acabarien penjant quan no puguera delatar a ningú més i a França Matalàs em mataria per caragirat. Va acabar la conversa dient que preferia casar-se amb Pelut que amb mi i anomenant-me traidor. Ple de ràbia, per les paraules de Teresa, vaig netejar el meu fusell “naranjero”, el vaig carregar i vaig disparar amb un moviment ràpid. Amb la primera ràfega vaig acabar amb Blas, Alejandro i Torregrossa, amb la segona li vaig travessar el ventre a Mata. Vaig començar a córrer. En la fugida vaig topar amb Teresa, li vaig fer saber el que havia ocorregut. Volia que escapara amb mi, però es negà, vaig insisitir però deia que no. Discutírem violentament i tot seguit li vaig disparar.       Adriàn Galdón Gómez 1ºBATX B IES MALILLA  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.