26 de febr. 2019

IES Malilla

La festa de la mort Al matí he escoltat des del camp la música i les rialles, ara estic lligat a un pal del poble. Veig com l’home que vingué a buscar-me s’apropa agafant unes boles que em posa a les banyes. De sobte les pren, i el foc m’inhibeix la vista. Per què ningú del voltant l’apaga? Sols riuen. L’home talla la corda que em lliga i isc corrent: vull apagar les flames que comencen a cremar-me el cap. Els joves corren al meu voltant, cridant-me coses que no entenc. No extingeixen el foc, però alguns em punxen. Còrrec i també m’empenten, em trepitgen. Arribe a una plaça, esgotat amb banyes i cap cremats. M’aprope als homes buscant ajuda i rep més colps. Em mostren panys per apagar el foc, però quan vaig cap a ells fugen i em colpege amb barrots, on les banyes se m’enreden. No aguante les cremades. Estic sagnant per les punxades i estic cansat de la carrera. Necessite ajuda! Què he fet jo? Més sang. No veig res. Em lliguen exhaust a un carro on munten els joves, i m’arrossegue buscant ajuda. Després la majoria de gent desapareix, em deslliguen. Però ja no puc córrer. No puc més. Andrea Murcia 2º Batxillerat A IES Malilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.