28 de febr. 2019

IES Malilla

La benvinguda de Teresa Quan anava pel camí del mas vaig veure Goriet i Empar. Em va donar molta alegria tornar-los a vore després d’uns mesos a Barcelona. A tots dos vaig estar parlant-los de tot allò que havia vist i havia viscut a Barcelona. Els vaig parlar de quan anava a la platja, de com era el mar i els diferents llocs d’aquella ciutat tan nova per a ells, a més també els vaig parlar de les sales de ball, de la Rambla, dels cafès i terrasses... Ells m’escoltaven tot admirats per les històries que els estava contant. Mentre em mudava amb la meua roba del mas, em vaig mirar a l’espill i em vaig veure els llavis pintats i vaig pensar en tot el que m’havia fet canviar anar a Barcelona, ara era una dona més madura i més bonica que abans. Però en acabar de canviar-me em vaig adonar que seguia sent la mateixa xiqueta guerrera i lliure que abans. Vam estar tots tres molts contents pel retrobament fns que els meus germans em van contar el succeït amb Manuela. No podia creure-ho sobretot el que havia fet Manuela. Alba Oliver. 1r Batxillerat IES Malilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.