26 de febr. 2019

IES MALILLA

Compta amb mi   Bela, t’escric aquesta carta per acomiadar-me de vosaltres i explicar-vos els motius de tots els meus errors. Sempre em vaig sentir com si tot anés en contra meu i mai vaig poder deixar de pensar en aquell dia. Un record àcid que es mantingué fins a l’últim minut de ma vida. La mort de la meua estimada em va afectar molt i em convertí en una persona freda i distant. Vaig patir internament i no vaig voler que ningú coneguera els esdeveniments. Encara no sé per què els vaig amagar però potser per por que s’aprofitaren de la situació encara que el capità Mata sabia com utilitzar aquesta informació en contra meua. Em tenia atemorit i jo només podia seguir les seues ordres si m’estimava la vida. Vaig ser molt útil per a la seua colla perquè era coneixedor de tot el que ocorria al voltant del meu mas i devia informar-los. Sempre li vaig contar tot el que succeïa excepte quan trobí Ferroviari i em prenguí la justícia per les meues mans, fet que enfadà  Mata i em cridà per discutir el motiu dels meus actes. Ja no puc suportar aquesta situació i només vull acabar amb el patiment i els malsons d’aquesta vida plena d’eleccions equivocades. Sé que ara és difícil però espere que pugues perdonar-me.    Ana Perales. 2 n Batxillerat IES MALILLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.