26 de febr. 2019

IES Malilla

Lliure esclavitud Relegada per ser dona i embarassada per cosificació sexual. Ets una víctima més d’aquesta guerra civil sempiterna, protagonitzada per la clandestinitat, repressió, maquis i fascistes. Dominada, submisa i humiliada per Forcano. I què podia fer? Callar, suportar el dolor i esperar la seua satisfacció sexual. Ferroviari estimava Teresa i el capità Mata em menyspreava. Estava sola. Vaig plorar d’impotència i tristesa i em tancaren al calabós. Sabia que aquella nit seria l’última. Quatre murs donaven molt que pensar. Anava a tindre un fill de pressumpte innocent, a qui no podria alimentar ni escolaritzar. Mai tindria els recursos suficients per donar-li tot allò que meresquera. Tothom m’odiaria per tindre un fill bastard. No podria sobreviure amb aquella penúria, la tortura m’exprimeix el subconscient, però no vull morir la vida i viure la mort. M’agradaria que el meu fill tinguera l’oportunitat de contemplar, per una vegada en la vida, el mar, inspirar i expirar oxígen i recordar la vida dels massos com un pretèrit perfet simple. Riure’ns de les històries latents i compartir vivències amb masovers. Però, sent que aquesta angoixa m’asfixia progressivament, em tanca els ulls i escolte in crescendo “Marxa fúnebre” de Chopin. Alejandra Martínez Herrera. 2on Batxillerat. IES MALILLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.