26 de febr. 2019

IES Malilla

El retorn Al cap de dues setmanes arribà Teresa amb Matemàtic. Ningú s ́esperava tornar a veure’ls, ni el fill ni jo. Els féiem a França. Teresa venia amb uns pantalons de pana i una camisa caqui, duia el cabells regirats, anava bruta i no semblava molt contenta. Em va agarrar i em va dir que sempre estaria en deute amb mi amb llàgrimes als ulls. Digué que havia vingut per a fer de missatgera perquè no poden contactar amb els seus camarades. Vaig preguntar si hi havia alguna novetat i em va respondre que tenia instruccions de retirada. Matemàtic havia de tornar del campament abans que caiguera la nit i jo li vaig oferir quedar-se a sopar. Però ell havia de tornar el més aviat possible i també em va dir que era una imprudència innecessària. Se'l veia angoixat i vaig deixar d'insistir. Es va preparar un sac amb cecina, embotits i un parell de fogasses i un pot de mel. Ell volia pagar-ho però li vaig dir que no. Matemàtic va agafar el sac amb tots els queviures i se n’anà; va fer un nou colpet d'ull amb un mig somriure. Una mirada que recordava de Matemàtic dels primers dies i marxà. Marc López 1r Batxillerat IES MALILLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.