La dificultat de les matemàtiques.
15 DE FEBRER. Aquest
matí he entrat a classe, i amb el primer que m'he trobat és amb la nota de
matemàtiques. No era bona, bàsicament, perquè no comprenc bé aquesta assignatura.
Assignatura de la qual sols he tret a centrar-me a aprovar l'examen i traure
una nota la justeta. I vaig a classes particulars per a aprendre la manera de
com es fan els exercicis. Gastant-me uns diners innecessaris, si ho
entenguera quan estic amb el professor de l'institut.
Val la
pena comentar que el nostre sistema educatiu necessita un canvi. Els xiquets
d’avui dia s'enfronten a uns continguts que en la majoria dels casos no tenen
un objectiu pràctic, i amb l’únic objectiu d’aprovar la matèria. Si bé és cert
que la memòria és la base del coneixement, l'educació no pot quedar-se només en
un aprenentatge memorístic. Per això, en un món modern i globalitzat, els meus
companys i jo necessitem tenir una visió de les escoles més positiva, i aplicar
allò que aprenem a escenaris reals. D'aquesta manera, potenciarem les
capacitats que nosaltres tenim. L'experiència personal em fa pensar que queda molt
de camí per recórrer, per potenciar la formació dels nostres futurs, i amb ella
la del nostre país.
Alejandra
Seguí. 1r Batx. Ciències.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.