4 de març 2020

LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ?


LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ?
14 DE MAIG Hui és el segon dia que faig el vot de silenci amb la meua companya Iara. I encara més hem convençut Carla perquè se’ns unisca. Els professors ens miren estrany no entenen el que fem, però mentre no els molestem estan contents. Em continuen mirant pels corredors fins i tot m'insulten parlen de mi en veu baixa. Per una foto que vaig pujar a Instagram amb la part de dalt del vestit de bany. El que no entenc és perquè han de criticar valorar el meu cos quan no és ni seu. Però Pau, el xic que m'agrada el meu amic en veure el que estava passant em va defensar, dient: “mai no heu vist una dona sense samarreta? Pot anar com ella vulga!”. La veritat és que en aquell moment no sabia què dir, cosa que amb el vot de silenci no em va resultar difícil.
En arribar a casa, li vaig donar les gràcies, a Pau, per WhatsApp. Ha estat un acte molt valent. Hui estic contenta, perquè m’he adonat de les persones que valen, i m'ha fet reflexionar de com és la societat.
Josep Salvador González. 1r Batx. Humanitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.