23 de febr. 2021

Cessió de la immortalitat

 Un lloc desconegut de Londres.

Segle XX.



John Smith

Presó d'Anglaterra.



Estimat senyor,


Li escric des de Londres. Gràcies a vosté puc gaudir d'una meravellosa vida. Des que es va creuar en el meu camí, amb els diners que em va donar i gràcies al tracte que realitzàrem, he deixat de treballar en el museu, m'he comprat una casa meravellosa, amb tots els luxes possibles i la meua família és molt feliç.


En el tracte que nosaltres vam fer, hi havia implícit un canvi. El seu desig de deixar de ser immortal a la fi s'ha pogut complir, ja que aqueixa immortalitat ha passat a mi i vosté morirà quan el destí ho decidisca.


Uns dies abans del nostre pacte, va vindre a visitar-me un senyor empresari, que vosté coneix molt bé, i em va explicar com havia havia d’organitzar el nostre acord. Em va indicar que havia de col·locar una espasa, que ell em va proporcionar, en una vitrina del museu i seria suficient per a cridar la seua atenció.


Espere que això siga una bona notícia per a vosté, ja que era el seu desig, i m'agradaria que em donara uns consells per a la futura vida immortal que m'espera.


El guardià.


Olivia MM. 1r BAT C. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.