23 de febr. 2021

Les conseqüències

 Buckingham Palace

swi Londres Darreries del segle XX



John Smith

Presó de *****, Anglaterra




Bon dia,


Soc Elizabeth II, ho sento per la meva resposta tardana. Vaig acabar de llegir la teva carta en el meu temps lliure, segueixo dubtant de l'autenticitat de la història explicada a la teva carta però crec que hauries de saber les conseqüències d’enganyar-me. Normalment ningú pot sortir d'aquesta presó, però si el que dius és veritat, la teva experiència ens serà de gran utilitat. Al mateix temps, resulta que estic molt interessat en el teu pacte amb el diable.


El dia 14 d'aquest mes, el meu subordinat estarà esperant-te  a la segona porta de la cuina a l'hora de sopar, per ajudar-te a sortir de la presó. Recorda't, ningú pot veure aquesta carta, destrueix-la  immediatament després de llegir-la. Quan surtis de la presó, has d'obeir les meves ordres i seguir els següents tractats:

-Has de fer una altra spata ignea , i et proporcionaré tot el que necessitis.

-No pots reunir-te ni comunicar-te amb ningú excepte amb la persona que et

designi.

-No puc deixar que altres persones sàpiguen que existeixes. Repeteixo, hauries de saber les conseqüències  de desafiar-me.



Bona sort senyor Smith, o… senyor Ferrer.



Kangze J. 1r BAT C. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.