23 de febr. 2021

Una barreja d'emocions

                                                         7 de febrer de 1993

Hola Joan,

No sé si arribaràs a llegir aquesta carta o fins i tot, si quan acabe d’escriure-la, m'atreviré a enviar-la. Vaig a solucionar-te la vida o millor dit, la mort.

T’he seguit a totes i cadascuna de les teues aventures, he admirat la teua valentia i les teues capacitats de portar la immortalitat.

 Saps quan et vaig demanar l’espasa oferint-te tres desitjos? Encara no tenia ni idea que em podia enamorar de tu. Segons passava el temps et veia afrontant les rivalitats i vaig complir  el pacte.

Passaren els segles i esperava que demanares el teu tercer desig, mentre poc a poc intentava oblidar-me de tu. Ja sabia que la nostra relació  era impossibleSé més per vell que per ser el rei de tots els mals. Però vas malbaratar l’últim desig i ja l’única possibilitat que em quedava era donar-te l’espasa. Malgrat els meus sentiment, vull que sigues feliç.

Si continues amb la teua idea de desitjar la mort, només has d'aconseguir parlar amb el director de la presó, que encara que no ho sàpigues, soc jo, sí,j a no soc aquell mercader que vas conéixer, et donaré l’espasa i ens acomiadarem.

T’estime,i espere que aquesta vegada prengues la decisió correcta.

El diable


Celia MG. 1r BAT C. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.