2 de març 2021

Trauma

Estimat senyor Joan Ferrer,

Ha sigut un plaer llegir la seua carta i conéixer la seua vida, però no li vaig a mentir que ha sigut un poc impactant, i entendrà que em coste creure’l. He intentat posar-me en la seua posició i arribar a una decisió, ja que, com em  demana, vol que el condemne a mort i si no dona resultats el deixe en llibertat. He recapacitat molt sobre la meua decisió i abans de compartir-la, li diré els factors que m'han fet recapacitar.

En primer lloc, lamente tot el que ha hagut d'experimentar, però després d'haver meditat i parlat amb professionals sobre el seu cas, hem arribat a la conclusió que vosté ha creat un trauma provocat per les experiències viscudes, ja que, com em conta en la carta, diverses vegades ha passat per depressions, les quals han sigut causa de les coses que ha hagut  de viure, i en assimilar-ho, la seua ment ha creat un món paral·lel, que fa que vosté crega les històries com si foren reals. 

Senyor Joan, la meua decisió és la següent: de moment li negue la condemna de mort ja que considere que no està en les seues facultats mentals per a fer una cosa així. Llavors el que farem és traure’l de la presó i romandrà en una institució a càrrec de professionals perquè intente superar els seus traumes. Si no hi ha millora i vosté desitja morir, li ho concediré, o el que vosté em demane i siga raonable.


Agraïsc la seua carta, espere notícies seues.


Ana GR. 1r BAT H. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.