15 de febr. 2013

Amir Shaban, 1r Batx. B

Benvolguda C.R.
He decidit posar-me en contacte amb vosté per a poder ajudar-la a respondre els seus dubtes. Ho faig després d’haver-me llegit l’obra on demana ajuda urgent per a oferir-li dades que tal volta li resulten útils.
Començaré dient-li que mon pare, l’home que li féu arribar les cartes, va morir fa tres mesos després d’una llarga malaltia. Conec l’existència d’aquestes cartes des de fa quasi 5 anys. Les vaig trobar al calaix de l’escriptori de mon pare. Després de llegir-les totes repetides voltes, em vaig decidir a preguntar-li de qui eren i a qui anaven dirigides. Només em va voler respondre, en principi, a una d’aquestes qüestions, deixant-me clar que eren d’una amiga seua que, al seu torn, era una persona molt propera a l’autora de les cartes.

Malgrat la dificultat que vaig tindre a l’hora de traure alguns detalls més, finalment vaig aconseguir que mon pare em contara tot el que sabia en relació a les cartes.

Tot i que no em va donar dades concretes, pense que les seues respostes al voltant de la paternitat podrien ajudar-la a vosté, benvolguda C.R. , a posar fi al misteri que ben segur ha afectat profundament la seua vida.
Li advertisc ja que mon pare no em va voler dir el nom de la dona que li va donar les cartes, però sí em va mostrar una fotografia. Encara conserve aquella imatge, i confie en que vosté la podrà identificar quan la veja.
És probable que les respostes que li puc oferir, les que li hagués donat mon pare si no hagués mort, facen que la seua vida no torne a ser la mateixa, i que es trastoque definitivament tot allò que vosté creia tindre clar fins el moment en què va llegir les cartes.

Li adjunte la meua direcció en la targeta que acompanya aquesta carta. Per favor, no dubte a l’hora de contactar amb mi el més aviat possible. Res no desitge més que ajudar-la a omplir el buit que deu sentir, a conéixer la part que la completaria, l’altra meitat de l’ànima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.