15 de febr. 2013

Sergi Juan Peiró, 1r Batx. A


-->
Admirada escriptora:

He de dir-li que jo estava present al mateix carrer d’Avinyó en aquell moment tant tràgic per a la seua vida, era al lloc on la seva mare es va suïcidar.
Sí, afirme que va ser un suïcidi perquè jo no vaig veure cap persona prop d’ella. Vaig anar ràpidament a ajudar-la, però al veure que estava morta vaig decidir anar-me’n ràpidament. Eixe pes de conciència el tindre sempre damunt. Reconec la meua errada, però llavors vaig pensar que podia ser acusat d’assassinat si hagués decidit quedar-me allí fins que arribaren per auxiliar-la.
Estic escrivint-li aquesta carta perquè ara que ja estic a casa sol i sense feina m'he aficionat a la lectura, i després de llegir la seua obra “La meitat de l’ànima” em vaig quedar durant uns dies molt pensatiu, però he decidit ser valent aquesta vegada i dir-li-ho.
Sé que ara encara voldrà descobrir el perquè del seu suïcidi, pero espera haver contribuït a aclarir-li algun dels seus dubtes i que li haja servit de gran ajuda.
Estic dispost a mantenir una xarrada amb vosté per explicar-li d'una manera més detallada el que va ocórrer.
Atentament: Sergi Juan Peiró.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.