4 de març 2018

SOMNI

Havia d'anar, volia vore'l.

Vaig sentir històries que contaven al pati milers de vegades, però no em creia ni una. El riu no podia ser més que això, un riu, un simple corrent natural d'aigua.


La matinada del 17 d'abril, vaig somiar amb mon pare, que feia uns mesos que havia faltat. Aquella nit em vaig despertar de cop, i no vaig poder dormir més. Quan es va fer de dia i vaig sentir la meua mare trastejant per la cuina, em vaig alçar i vaig anar corrent a dir-li-ho. Ella em va dir que era només un somni, que no hi fera cas, però per a mi era més que això.

La nit següent, vaig tornar a somiar amb el meu pare, i era tan real com si estigués parlant amb ell com tantes vegades havia fet. Durant una setmana vaig estar somiant amb ell, fins que un dia al pati, estant amb Béla Mairuk parlant, li ho vaig contar, necessitava que algú m'aconsellés sobre el que fer.

Després de 15 dies somiant tots els dies el mateix, vaig anar decidida a fer-ho. I si era de veres el que ell em deia? I si realment no era sols un somni? El dubte cada volta s'apoderava més de mi, i no podia estar ni un segon sense pensar en això. Havia de fer-ho.

La matinada del 3 de maig, quan tots dormien, em vaig alçar i em vaig dirigir al pont principal i vaig mirar fixament el riu. M'ho vaig plantejar una vegada més, però ja no hi havia volta enrere i ho vaig fer, no em penedisc.

ÀNGELA GARCIA, IES ALMENARA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.