23 de febr. 2021

Des d'un lloc llunyà

 Joan Ferrer

La presó #####, Anglaterra



Amor meu,

Soc la teua estimada Emma, espere que seguisques pensant en mi, perquè jo ho he fet des del dia que vaig morir. Poc després em vaig adonar que no moriries mai.

Estic un poc gelosa de les dones amb qui has estat tots aquests segles, però sé que en el fons em vols bojament, com jo a tu.

He llegit la teua carta a sa majestat i he vist que voldries morir per estar amb mi ací. Aleshores he parlat amb el meu amic, el senyor Déu, i m’ha dit que pot mirar això de cancel·lar tots els teus desitjos i que muires per fi, però hauràs de fer moltes activitats socials ací dalt, com regar els núvols, o enviar missatges del pronòstic de l’oratge als mortals de la Terra que donen les notícies. T’espere molt prompte, amor.



Una abraçada i uns besos celestials,



Emma



Ismael RO. 1r BAT C. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.