4 de març 2021

IES Malilla Carta a la reina d'Anglaterra

SENSE TÍTOL Fa quasi mil anys que et vaig concedir el desig de ser immortal, però hi ha una cosa que no saps. El teu pare quan tenia dèsset anys també va fabricar una espasa de gran valor i la vaig aconseguir a canvi de concedir-li tres desitjos. El primer que va demanar va ser tindre un fill immortal — que eres tu —, el segon va ser que aquest fill fabricara una espasa de millors qualitats que la seua i finalment va desitjar que poguera concedir-te la mort en el moment que la desitjares. He de reconéixer que al principi pensava que no tardaries més de tres-cents anys a cansar-te de ser immortal, fins i tot vaig imaginar que el teu tercer desig seria la mort. Quan va fabricar el teu pare l'espasa vaig pensar que les seues qualitats serien les úniques capaces d'acabar amb la meua avorrida immortalitat, però no va ser així. No obstant això l’spata ignea sí que té aquest poder gràcies a la pedra del cel que vas utilitzar. Ara ha arribat el moment de concedir-te la mort. Jo de moment romandré viu, l'infern ha de seguir. María Alberto 2 Batx IES Malilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.